خرید لباس ورزشی مردانه - پاتن مکث
20 درصد تخفیف برای خرید اولی ها با کد PATANMAX !

خرید لباس ورزشی مردانه

خرید لباس ورزشی مردانه

اگر قصد دانستن نکاتی در مورد خرید لباس ورزشی مردانه را دارید، این مقاله برای شماست

خرید لباس همیشه بخش زیادی از دغدغه های ورزشکاران را تشکیل می دهد! این حقیقتی محض است که یک لباس نامناسب تأثیر مستقیم بر کیفیت حرکات جسمانی و ورزشی شما دارد. اما به عنوان یک ورزشکار از کجا تشخیص دهیم که یک لباس برای ورزش ما مناسب است؟

ویژگی های یک لباس ورزشی مناسب

 جنس پارچه لباس

احتمالاً یکی از اصلی ترین آیتم ها برای خرید یک لباس ورزشی جنس پارچه آن است. برای مثال شما برای خرید یک بلوز ورزشی مردانه که قصد استفاده از آن برای ورزشهای مشابه دو و حرکات کششی دارید باید از لباسی استفاده کنید که جنس پارچه آن کشی باشد که حرکات ورزشی را کاملاً برای شما راحت کند. از سوی دیگر، اگر قصد خرید یک گرمکن و شلوار را دارید باید به گرمای آن توجه کنید و حالت کششی بودن آن دیگر چندان اهمیت ندارد.

پارچه پلی استر

حتماً تا کنون بارها این جمله به چشمتان خورده است که: پارچه های پلی استر تا حد زیادی برای تولید لباس ورزشی مناسب هستند. اما علت آن چیست؟ پارچه های پلی استر حالت ارتجاعی بسیار مطلوبی دارند، در مقابل شستشو مقاوم هستند و تغییر شکل در اثر شستشو نمی دهند، خیلی سریع خشک می شوند، ماندگاری بالایی دارند و سبک هستند. اینها همه دلایلی هستند که این جنس پارچه را از مناسب ترین جنس ها برای خرید لباس ورزشی مردانه ، کرده اند.

 

الیاف پنبه

آیا شما می توانید با یک لباس پنبه ای ساعت ها بدوید؟ خیر! چرا که در اثر تعریق بدن شما آن لباس سنگین می شود و بعد به راحتی شسته نمی شود . پارچه های پنبه ای عرق و رطوبت بدن را به راحتی جذب می کند اما تبخیر نمی کند. پس برای تعداد کمتری از ورزشها مناسب هستند. ورزشهایی مانند بسکتبال، بدنسازی و فوتسال و… از جمله ورزشهایی هستند که الیاف پنبه برای آنها مناسب تر است.

پارچه اسپاندکس

پارچه اسپاندکس از انواع پارچه هایی می باشند که به خاطر خاصیت ارتجاعی بسیار بالایی که دارند طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند . این پارچه ها در انواع مختلف تولید می شوند که بسیاری از آن ها با ترکیب الیاف پنبه یا دیگرالیاف مصنوعی پارچه های خاصی را بوجود می آورند. برای خرید لباس ورزشی مردانه ، پارچه های اسپاندکس از بهترین گزینه ها به نظر می آیند.

پارچه های فلامنت

برخلاف آنچه که اکثر افراد می پندارند ما لیفی به نام لیف فلامنت نداریم. فلامنت نوع شکل الیاف در حالت تخصصی است. در نتیجه اگر جایی دیدید که نوشته شده بود نوع الیاف فلامنت ، دنبال اطلاعات تخصصی تری از آن باشید و باید بدانید اکثر از الیاف مصنوعی به صورت فلامنت تولید می شوند. پس اکثراً منظور از پارچه های فلامنت همان پارچه های پلی استر، لاکرا و… می باشد.

انواع دیگری از پارچه ها برای لباس های ورزشی وجود دارند مثل پارچه های لاکرا و… که کمتر استفاده می شوند و توضیح آن در این مقاله نمی گنجد.

تأثیر طراحی و الگوسازی بر یک لباس ورزشی مناسب

شما هرگز نمی توانید تأثیر الگوسازی را در یک لباس ورزشی نادیده بگیرید. زمانی که صحبت از خرید لباس ورزشی مردانه می شود، الگوسازی این نوع لباس ها به شدت مهم و حساس می باشد.

الگوسازی لباس ورزشی از آن رو مسئله مهمی می باشد که در یک لباس ورزشی حرکات ورزشی نباید عمر لباس شما را کم کند، نباید در هنگام انجام حرکات ورزشی شما را محدود کند و در عین حال نسبت به پارچه مناسب باشد. همه اینها تنها زیر نظر متخصصان حوزه تولید لباس ورزشی امکان پذیر می باشد.

بسیاری می پندارند شکل ظاهری یک لباس ورزشی یک مسئله جانبی و کم اهمیت است، این صحبت از آن رو غلط است که باید بدانیم یک ورزشکار بیش از دیگر افراد به زیبایی و تناسب اندام خود اهمیت می دهد . برش های لباس ورزشی مردانه باید به صورتی باشد که تأکید ویژه ای بر زیبایی های اندام فرد داشته باشد و دید را به سمت قسمت هایی همانند بازوها و… منحرف کند.

لباس های ورزشی مردانه که حتماً باید در کمد خود داشته باشید:

همیشه انواعی از لباس های ورزشی هستند که نه قدیمی می شوند و از مد می روند و اگر قصد خرید لباس ورزشی مردانه را دارید این لباس ها باید در اولویت شما باشند.

ست های تیشرت و شلوارک ورزشی

ست های تیشرت و شلوارک یا تیشرت شلوار ورزشی از مدلهایی هستند که همیشه باید در کمد شما موجود باشند. این ست ها علاوه بر اینکه گزینه های بسیار مناسبی برای ورزش های روزانه می باشند، برای یک ست زیبا درون خانه هم بهترین گزینه بنظر می رسند.

برای بازدید از ست های ورزشی سایت پاتن مکث روی لینک کلیک کنید: ست مردانه 

بلوز های ورزشی

بلوز های ورزشی از انواع بلوز های چاپی و بدون چاپ و باشگاهی از انواع لباس هایی هستند که حتما باید در کمد خود داشته باشید.

خرید بلوز ورزشی
خرید اینترنتی بلوز ورزشی

گرمکن و شلوار ورزشی

ست های گرمکن و شلوار را نیز باید در صدر لیست لباس های واجب کمد هر ورزشکاری قرار دهیم. سایت پاتن مکث تنوع بی نظیری از انواع این ست های ورزشی در اختیار شما قرار می دهد.

 

خرید لباس ورزشی مردانه
گرمکن وشلوار خاص مردانه

انواع شلوارک های ورزشی، شلوار ورزشی، شورت های ورزشی، مایوها، کاپشن های ورزشی و…. از دیگر محصولاتی هست که باید در کمد خود داشته باشید و انواع آن ها را می توانید در فروشگاه ما مشاهده و خریداری کنید:

ورود به فروشگاه پاتن مکث 

وبسایت پاتن مکث که زیر مجموعه تولید پوشاک اندیشه می باشد انواع لباس های ورزشی را بی واسطه به فروش می رساند.

اگز قصد خرید عمده محصولات ورزشی ما را دارید ، با ما از طریق وبسایت عمده ما به آدرس andishestyle.com در ارتباط باشید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *