استایل کژوال چیست؟ - پاتن مکث
20 درصد تخفیف برای خرید اولی ها با کد PATANMAX !

استایل کژوال چیست؟

استایل کژوال چیست؟

شاید شما نیز اسم استایل کژوال را شنیده باشید، در ادامه به سوال استایل کژوال چیست پاسخ میدهیم.

در این مقاله به بررسی لباس های کژوال موجود در شرکت تولید پوشاک اندیشه نیز میپردازیم. بنابراین اگر علاقه مند به خرید لباس کژوال برند هستید این مقاله را از دست ندهید.

استایل کژوال چیست؟

استایل کژوال برگرفته از لباس های غیر رسمی و راحتی است که شامل رنگ ها و سبک های مختلفی است. از این استایل در محل کار، مهمانی و تفریح های روزانه و… استفاده می شود.

استایل کژوال، استایل راحتی اما منظم است و هیچ گونه بهم ریختگی و شلختگی در آن وجود ندارد و به راحتی می توان حتی در جلسات نیز از این استایل استفاده کرد. همه ی ما به طور مرتب از این استایل استفاده می کنیم اما نمی دانیم که این استایل چه استایلی است و با آن آشنایی نداریم.

پیراهن شلوار مردانه
خرید آنلاین پیراهن شلوار کژوال

در چه مکان هایی میتوان استایل کژوال داشت؟

این سبک در عین راحتی بسیار شکیل نیز می باشد. با وجود چنین توصیفی شاید به این موضوع پی برده باشید که راحتی و غیر رسمی بودن استایل کژوال بدین معنا نیست که شما هرچه دلتان خواست بپوشید و انتظار داشته باشید استایلتان کژوال شناخته شود. باید به مد، ترندها و اکسسوری های همسان نیز توجه داشته باشید که شیک و آراسته به چشم بیننده دیده شوید. لباس ها و اکسسوری های کژوال به هیچ وجه مناسب مجالس شب نیستند. مثلاٌ شما در جشن عروسی نمی توانید استایل کژوال داشته باشید. بجای اینکه در مجالس شب از استایل کژوال استفاده کنید در دورهمی های شبانه و شب گردی های دوستانه از این استایل استفاده کنید.

افرادی که با پوشیدن لباس رسمی احساس حوبی ندارند به راحتی می توانند با توجه به رنگ پوست و نوع اندام خود از لباس هایی با استایل کژوال استفاده کنند و از استایل خود لذت ببرند.

پیراهن کژوال مردانه
خرید آنلاین پیراهن مردانه

 

تاریخچه استایل کژوال برای خانم ها

در گذشته ی نسبتاٌ دور استفاده از شلوار بدون دامن برای خانمها ممنوع بود. خانمها می بایست در جلسات رسمی و غیررسمی از دامن های حجیم و فنردار استفاده می کردند.

خانم امیلیا بلومر در یکی از جلسات خود شلوار مخصوص را به جای دامن فنر دار پوشید و در آن جلسه شرکت کرد. وی در آن جلسه مورد تمسخر اطرافیان قرار گرفت حتی مجله ها و روزنامه ها هم با پخش کردن این خبر، وی را مورد تمسخر عموم مردم قرار دادند. اما او دست بردار نبود و به کار خود که پوشیدن شلوار به جای دامن حجیم بود ادامه داد او یکی از مسئولین حوزه دفاع از حقوق زنان بود و اولین زنی بود که استایل کژوال را برای خانمها بوجود آورد و امروزه شاهد این هستیم که پوشیدن شلوار یکی از اصلی ترین پوشش زنان در تمامی استایل ها می باشد.

شورت دامنی زنانه
خرید شورت دامنی
چگونه لباس کژوال مناسب خود را انتخاب کنیم؟

فرم بدن در انتخاب رنگ برای استایل کژوال خیلی مهم است.

افرادی که دارای شانه های پهن و کمر باریک هستند، باید لباسی بپوشند که پایین تنه را بلندتر و کمر را پهن تر نشان دهد بنابراین در پایین تنه از رنگ های تیره و در بالا تنه از رنگ های روشن یا حتی طرحدار استفاده کنند.

افرادی که شانه های کم عرض ولی در عوض کمر و باسن و ران های پر حجمی دارند، باید از دامن های تا بالای زانو یا شلوارهای کوتاه تری استفاده کنند با رنگ های تیره و قسمت بالا تنه از رنگ های نود استفاده کنند تا استایل آنها در کنار راحتی، شیک و زیبا به چشم بیاید.

افرادی که دارای اندام مستطیلی هستند یعنی عرض کمر، شانه، شکم و باسن باهم برابر اند بهتر است در قسمت بالاتنه از رنگ های تیره و یقه های گرد استفاده کنند و در قسمت پایین تنه نیز از رنگ های تیره اما متفاوت با رنگ بالا تنه استفاده کنند که یکسان بودن اندام آنان به چشم نیاید.

افرادی که دارای فرم بدن ساعت شنی هستند، از پیراهن های تقریبا اندامی تر استفاده کنند همراه با شلوار های بوت کات افرادی که دارای شانه و سینه ی بزرگ هستند و ناحیه کمر آنها کوچکتر است از شومیز ها و پیراهن های آزادتری می توانند استفاده کنند.

با توجه به رنگ پوستشان افراد با پوست گرم می توانند از لباس هایی با زمینه های سردتر انتخاب کنند، مثلاٌ انتخاب رنگ زرد و رنگ های هم خانواده ی زرد بهترین گزینه برای پوشش این نوع افراد می باشد، اما افرادی که دارای پوست سردتر می باشند می توانند از رنگ هایی با زمینه گرم استفاده کنند، مثلاٌ رنگ سبز ارتشی یا رنگ های هم خانواده ی آن بهترین انتخاب برای این افراد می باشد.

مشاهده دیگر تولیدات شرکت تولید پوشاک اندیشه

برای مشاهده محصولات دیگر ما میتوانید از طریق هر دو سایت لینک شده در زیر استفاده نمایید.

PATANMAX.COM

ATPO.IR

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *