بهترین هدیه برای روز مادر - پاتن مکث
20 درصد تخفیف برای خرید اولی ها با کد PATANMAX !

بهترین هدیه برای روز مادر

بهترین هدیه برای روز مادر

با توجه به نزدیک شدن به روز مادر تقاضا برای خرید هدیه روز مادر افزایش پیدا میکند از این رو تصمیم داریم در این مقاله شما را برای خرید بهترین هدیه برای روز مادر راهنمایی نماییم تا بتوانید یک هدیه مناسب را  برای عزیزان خود تهیه نمایید.

همه ما میدانیم که این روز، روز بسیار بزرگ و مهمی برای ما مسلمانان میباشد و این روز در تقویم ما به عنوان روز مادر عنوان شده است. از این رو اکثر افراد سعی دارند در این روز مهم برای مادر،خواهر، همسر، مادر همسر و … هدایای ویژه ای تهیه کنند تا از این طریق قدردان زحمات آنها باشند.

تاریخچه روز مادر

در تاریخ 1391/09/25 مصادف با 20 جمادی الثانی 1359 انجمن حمایت از مادران تشکیل شد و بعد از گذشت 20 سال این روز، روز مادر نامیده شد که در اصل این تاریخچه برمیگردد به 20 جمادی الثانی سال دوم بعثت که حضرت فاطمه (س) در شهر مکه و در خانه حضرت خدیجه (س) در محله عطار ها متولد شد. بعد ها این خانه تبدیل به مسجد شد و از این رو که این خانه زادگاه دختر حضرت محمد(ص) میباشد بارها و بارها در این خانه فرشته وحی با حضرت رسول(ص) دیدار داشته است. این خانه که اکنون مسجدی برای مسلمانان است مورد توجه افراد قرار گرفته است.

روز مادر در سال 1402

تاریخ روز مادر در سال 1402: روز مادر در هرسال روز متفاوتی از تقویم شمسی میباشد. امسال نیز تاریخ روز مادر 1402/10/13 میباشد.

روز مادر دارای قدمت طولانی میباشد و هر ساله افراد زیادی این مناسبت را جشن میگیرند. در پایین تر میتوانید پیشنهاد های ما را مطالعه نمایید.

 

بن تخفیف ویژه روز مادر

و اما هدیه ویژه وبسایت پاتن مکث به همه بانوان عزیز 70 هزارتومان تخفیف خرید از سایت + ارسال رایگان به سراسر کشور میباشد. با استفاده از کد تخفیف WFKK مبلغ 70هزار تومان روی سبد خرید خود تخفیف بگیرید.

هدایای مناسب روز مادر

تمام محصولات ارائه شده در این وبسایت به صورت مستقیم از برند پوشاک اندیشه تهیه شده بنابراین شما متوانید با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت بهترین هدیه برای روز مادر را برای عزیزان خود خریداری نمایید.

خرید مانتو زنانه

بدون شک یکی از کاربردی ترین پوشاک برای بانوان ایرانی مانتو میباشد که در تولیدی ما انواع مختلفی از مانتو برای همه سنین و همه سلیقه ها طراحی و تولید شده است. یکی از پیشنهاد های ویژه ما به شما خرید مانتو لی میباشد زیرا این مدل مانتو همیشه مد است و همه سنین علاقه مند به استفاده از آن هستند.  برای مشاهده تمام مانتو های برند اندیشه کلیک کنید.

خرید اینترنتی مانتو لی
برای خرید این مانتو جین کلیک کنید

شلوار زنانه

یکی دیگر از محصولات زنانه که به شدت مناسب هدیه دادن میباشد انواع شلوار میباشد. شما میتوانید با توجه به سلیقه و سن فردی که قصد دارید برایشان هدیه تهیه کنید، انواع شلوار شامل:کارگو، اسکینی، دمپا و اسلش را خریداری نمایید که با استایل بسیار شیک و قابل توجهی روبرو خواهید شد. (برای مشاهده شلوار و شلوارک زنانه کلیک کنید.)

پیشنهاد ما به شما خرید شلوار بگ کتان 50539 میباشد که بسیار با کیفیت و خوش پوش میباشد.

خرید آنلاین شلوار بگ
شلوار بگ زنانه پرنیان

خرید پافر زنانه

اگر قصد خرید لباس زنانه مناسب فصل زمستان و پاییز دارید قطعا پافر یکی از بهترین گزینه ها است. جنس رویه پافر پلی استر و جنس میانی پشم شیشه و دارای آستری میباشد، این سه ترکیب باهم گرمای مناسبی به وجود می آورد و باعث میشود از سرما در امان باشید.

پافر شیک
خرید پافر مردانه

برای خرید پافر یونیسکس کلیک کنید.

خرید بلوز و تیشرت زنانه

خانم ها همیشه نیازمند بلوز و تیشرت هستند و هرچقدر از این نوع لباس داشته باشند باز هم کم است. به همین دلیل یک هدیه کار آمد و شیک برای آنها به شمار می آید. (صفحه بلوز و تیشرت)

برای مشاهده کلیه محصولات زنانه اینجا کلیک کنید.

خرید عمده

جهت خرید عمده از طریق وبسایت عمده با ما در ارتباط باشید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *