خرید پوشاک الیاف طبیعی درجه یک - پاتن مکث
20 درصد تخفیف برای خرید اولی ها با کد PATANMAX !

خرید پوشاک الیاف طبیعی درجه یک

احتمالاً امروزه اصطلاح پوشاک الیاف طبیعی را بارها شنیده اید. اگر می خواهید بدانید این اصطلاح به چه معناست و یا قصد خرید پوشاک الیاف طبیعی درجه یک را دارید این مقاله برای شماست!

اولین سؤالی که باید به آن پاسخ دهیم اینست که پوشاک الیاف طبیعی به چه نوع پوشاکی می گویند؟

انواع الیاف

به طور کلی سه نوع الیاف وجود دارند الیاف طبیعی، مصنوعی و الیاف نیمه مصنوعی.

الیاف طبیعی به الیافی می گویند که لیف اولیه آن به طور مستقیم از طبیعت گرفته می شود مانند پنبه، پشم و کتان. الیاف نیمه مصنوعی الیافی هستند که لیف آن به طور طبیعی در طبیعت نیست اما ماده اولیه ای که از آن الیاف را می سازند از طبیعت گرفته می شود. مثلاً لیف آنان از سلولز موجود در بعضی از درختان تولید می شود. الیافی مانند ویسکوز و استات از این نوع الیاف هستند. سومین نوع الیاف، الیاف کاملاً مصنوعی هستند مانند الیاف پلی استر.

ولی زمانی که صحبت از خرید پوشاک الیاف طبیعی درجه یک میشود باید بدانید اساساً بیشتر منظور پوشاک تولید شده از الیاف پنبه می باشد. الیاف کتان و کنف نیز از الیاف طبیعی محبوب می باشند. پوشاک الیاف طبیعی در بین مردم معمولاً به نام پوشاک نخی شناخته می شوند.

خرید پوشاک الیاف طبیعی درجه یک
خرید آنلاین لباس ساحلی الیاف طبیعی

چرا الیاف طبیعی ؟

در بین انواعی از الیاف طبیعی و مصنوعی قطعاً برای شما هم این سؤال وجود دارد که دلیل محبوبیت الیاف طبیعی چیست؟ اولین دلیل محبوبیت الیاف طبیعی قطعاً این حقیقت است که این الیاف به نسبت دیگر الیاف راحت تر هستند و همچنین پارچه های الیاف طبیعی تنفس بیشتری دارند و شما کمتر در آنان عرق می کنید.

همچنین خرید پوشاک الیاف طبیعی درجه یک ، باعث می شود که شما احساس بهتری در رابطه با پوشیدن آن لباس داشته باشید چرا که سبکی یک پارچه پنبه و کتان به طوری هست که خیلی سریع به آن علاقمند می شوید. پوشاک الیاف طبیعی در زمان گرما منبسط می شوند برای همین به نسبت دیگر الیاف خنک تر هستند. همچنین برخی از الیاف طبیعی مانند پنبه تا یک و نیم برابر وزن خود رطوبت را جذب می کنند بنابراین عرق بدن شما را به سرعت جذب و بعد تبخیر می کنند و برای همین بهترین الیاف برای تابستان هستند . علاوه بر اینکه این الیاف کاملاً ضد آلرژی و حساسیت های پوستی هستند.

الیاف طبیعی، ترند سال 1402

قطعاً شما نیز با ما هم عقیده هستید که پوشاک الیاف طبیعی امروزه بسیار بیشتر از گذشته محبوبیت دارند. یکی از دلایل اصلی این ماجرا اینست که در گذشته پارچه های الیاف طبیعی معمولاً جنس خوبی نداشتند . بسیار چروک می شدند و نازک بودند. آبرفت زیادی داشتند و با چند بار شستشو به سرعت از زیبایی آنان کاسته می شد و عملاً قابل استفاده طولانی مدت نبودند . اما امروزه تا حد زیادی خواص این نوع پارچه ها بهبود یافته اند. اکنون تنوع پوشاک الیاف طبیعی بسیار بیشتر از گذشته است. رنگها متنوع تر شده اند و معمولاً با تکمیل مراحل تولید پارچه آبرفت لباس قبل از اینکه آن لباس به شما برسد گرفته می شود.

شومیز نخی زنانه
خرید آنلاین شومیز الیاف طبیعی
مانتو و شومیز الیاف طبیعی

در بین لباس های ترندی امسال شومیز زنانه بیش از هر زمانی خودنمایی می کند. استایل هایی که با این شومیزهای الیاف طبیعی می بینیم در عین سادگی زیبایی و شیک بودن را به نمایش می گذارند اگر قصد خرید پوشاک الیاف طبیعی درجه یک را دارید خرید شومیز های زنانه را در صدر لیست خود قرار دهید.

خرید آنلاین شومیز زنانه از پاتن مکث

شلوارهای الیاف طبیعی

شلوارهای امسال بیش از هرزمانی خلاقانه و زیبا بودند. شلوارهای کارگو از ترندی ترین شلوار های امسال هستند و شلوارهای بگ و جاگر همچنان مانند پارسال در پشت ویترین ها خود نمایی می کنند.برای داشتن یک استایل ترندی با لباس های نخی و الیاف طبیعی  حتماً به این نوع شلوار ها نیاز پیدا خواهد کرد.

خرید آنلاین شلوار الیاف طبیعی از وبسایت پاتن مکث 

تیشرت الیاف طبیعی

تیشرت های مردانه الیاف طبیعی هم بیش از هر زمانی محبوب شده اند. امروزه این نوع تیشرت ها تبدیل به عضو جدانشدنی کمد هر مردی شده است. از آنجایی که آقایان معمولاً بیشتر از خانم ها در معرض آفتاب و گرمای شدید قرار می گیرند تیشرت الیاف طبیعی یک گزینه بسیار مناسب فصل گرما می باشد. اگر قصد خرید پوشاک الیاف طبیعی درجه یک را دارید پیراهن الیاف طبیعی مردانه را باید در لیست خرید خود بگنجانید.

خرید تیشرت الیاف طبیعی از وبسایت پاتن مکث

لباس راحتی الیاف طبیعی

در کنار محبوبیت الیاف طبیعی برای لباس های بیرون امروزه شاهد محبوبیت الیاف طبیعی برای لباس های محیط خانه نیز هستیم. باید بدانید اولین مسئله ای که در مورد این نوع پوشاک خودنمایی می کند قطعاً راحتی آنست. پوشاک الیاف طبیعی به شدت برای محیط خانه مناسب هستند چون حس راحتی و سبکی بی مانندی را به شما می دهند.

خرید لباس راحتی الیاف طبیعی از وبسایت پاتن مکث 

پوشاک الیاف طبیعی، استایل محبوب هنری ها

پوشاک الیاف طبیعی به سرعت تبدیل به یک استایل هنری محبوب شده است. یکی اصلی ترین دلایل این حقیقت اینست که این نوع پوشاک بسیار ساده هستند. اکثر افرادی که استایل های هنری دارند ترجیح می دهند لباس های ساده ای بپوشند که با اکسسوری های مختلف آن را بیارایند. علاوه بر اینکه افراد هنری ارتباط بسیار نزدیکی را با طبیعت برقرار می کنند. برای آنان طبیعت بسیار مهم است و از طرفی نیز سعی می کنند با طبیعت در ارتباط باشند. اینها مواردی است که لباس های الیاف طبیعی و نخی را به استایلی محبوب برای افراد هنری تبدیل می کند. پس اگر از افرادی هنری هستید خرید پوشاک الیاف طبیعی درجه یک قطعاً می تواند استایل شما را بسیار زیباتر کند

آیا با استفاده از پوشاک الیاف طبیعی در حفظ محیط زیست مؤثر هستیم؟

بله و خیر! بگذارید یکبار برای همیشه به این مسئله به طور علمی و جدی بپردازیم! بسیاری بر این پندارند که پوشاک الیاف طبیعی بسیار زودتر نسبت به دیگر انواع الیاف به طبیعت بر می گردند ، در مقابل یک لباس الیاف مصنوعی یا نیمه مصنوعی که شاید صدها سال زمان ببرد تا به طبیعت بازگردد. این نظریه کاملاً صحیح است. پوشاک الیاف طبیعی به سرعت به طبیعت بر می گردند و کمترین آلودگی را برای محیط زیست ایجاد می کنند.

اما از زاویه ای دیگر باید بدانید محبوب ترین الیاف طبیعی که پنبه می باشد به سرعت تبدیل به یک خطر جدی برای طبیعت میشود! جالب است بدانید برای تولید یک تیشرت پنبه ای بیش از 2700 لیتر آب مصرف می شود! این مسئله زمانی ترسناک تر می شود که متوجه می شوید بیش از 90درصد مزارع پنبه با آب آشامیدنی آبیاری می شود!! علاوه بر مصرف به شدت بالای آب مسئله ای که تولید پنبه را تبدیل به بحران می کند استفاده بیش از اندازه از انواع کود شیمیایی و آفت کش های شیمیایی برای تولید پنبه است! بیش از 16 درصد مصرف کل آفت کش های جهان برای تولید پنبه استفاده می شود.(projectcece.com)

در سالهای اخیر با کشت پنبه های ارگانیک که در آن کمترین آفت کش ها استفاده می شود و با آب غیر شرب آبیاری می شود بسیاری از کشورها در تلاش هستند بحران کشت پنبه را سامان ببخشند. اما متأسفانه در کشور ما پنبه ارگانیک بسیار کمتر کشت می شود. این درحالی است که در برخی نقاط ایران شرایط اقلیمی کاملاً مناسب کشت پنبه ارگانیک است مانند منطقه خداآفرین در آذربایجان شرقی.

خرید پوشاک الیاف طبیعی درجه یک از وبسایت پاتن مکث

وبسایت پاتن مکث بخش فروش تک محصولات شرکت تولید پوشاک اندیشه می باشد. تمام محصولات شرکت اندیشه از مرحله تولید نخ زیر نظر کارشناسان حرفه ای تولید می شود. این شرکت در سالهای اخیر بعد از سالها تولید تیشرت های پنبه و جودون و دیگر لباس های حاوی الیاف پنبه اقدام به تولید لباس هایی صد در صد الیاف طبیعی کرده است. بازدید از فروشگاه محصولات ما را از دست ندهید.

بازدید از فروشگاه پاتن مکث

شرکت تولید پوشاک اندیشه محصولات خود را به صورت عمده نیز عرضه می کند و همیچنین می توانید سفارش دوخت عمده انواع محصولات الیاف طبیعی را به ما بسپارید. برای اطلاعات بیشتر با ما از طریق وبسایت عمده فروشی ما در ارتباط باشید: andishestyle.com

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *