خرید لباس پاییزی - پاتن مکث
20 درصد تخفیف برای خرید اولی ها با کد PATANMAX !

خرید لباس پاییزی

خرید لباس پاییزی

با ورود به فصل پاییز تقاضا برای دانستن ترند های فصل پاییز زیاد میشود و اکثر افراد به دنبال خرید لباس پاییزی هستند، بنابراین در ادامه به بررسی لباس های مناسب فصل پاییز میپردازیم.

قظعا با شروع این فصل زمینه‌ای برای انتخاب رنگ‌های جذاب و گرم در لباس‌ها به وجود می‌آید. رنگ‌های پاییزی می‌توانند به استایل شما جلوه‌ای منحصر به فرد و زیبا ببخشند. در ادامه به برخی از رنگ‌های پاییزی که می‌توانید در لباس‌های خود استفاده کنید، می‌پردازیم.

رنگ های مناسب برای خرید لباس پاییزی

رنگ زرد:

رنگ زرد، یکی از رنگ‌های پاییزی است که می‌تواند به استایل شما جلوه‌ای گرم و شاداب ببخشد. از لباس‌های زرد روشن تا تیره می‌توانید استفاده کنید و آن را با رنگ‌های دیگر مانند قهوه‌ای، سبز یا نقره‌ای ترکیب کنید. همچنین، این رنگ می‌تواند به شما احساس خوشحالی و انرژی بخشد.

رنگ قهوه ای:

رنگ قهوه‌ای یک رنگ زمینی و گرم است. این رنگ به طور عمومی با طبیعت، خاک، و چوب در ارتباط است و احساس آرامش و گرما را به شما القا می‌کند. رنگ قهوه‌ای تیره می‌تواند به استایل شما جلوه‌ای شیک و مجلسی ببخشد در حالی که رنگ قهوه‌ای روشن تر می‌تواند به استایل شما جلوه‌ای ساده و روزمره ببخشد. این رنگ را می‌توان با رنگ‌های دیگر مانند زرد، نارنجی، سبز یا خاکستری ترکیب کرد تا استایل شما جذاب تر شود.

رنگ نارنجی:

این رنگ دارای خصوصیات بسیاری است که با پوشیدن آن تمام این خصوصیات به شما القا میشود. به عنوان این رنگ به عنوان یک رنگ پر انرژی شناخته می شود و معمولاً با احساسات مثبت مانند شادی، انرژی و زندگی مرتبط است. همچنین باعث افزایش تمرکز و خلاقیت میشود.

رنگ های نود:

لباس هایی که با رنگ های نود تولید میشوند بسیار شیک هستند و امروزه بسیار ترند اند. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که به هیچ وجه از استفاده از رنگ های نود در استایل خود پشیمان نشوید.

انواع لباس های پاییزی

اگر به دنبال خرید لباس پاییزی هستید باید بدانید در فصل پاییز عموما از چه لباس هایی استفاده میشود. در ادامه به معرفی لباس های پاییزی میپردازیم.

سویشرت و کاپشن پاییزی

سویشرت ها یا کاپشن های پاییزی معمولاً به طور کامل بدن را پوشش می دهند و می توانند به عنوان یک لباس برای هوای سرد پاییزی استفاده شوند. آنها معمولاً دارای یقه و آستین هستند که می تواند بدن را در برابر باد و سرما محافظت کند. همچنین این لباس ها معمولاً دارای استایل و طرح های منحصر به فردی هستند که می تواند به فرد ظاهر شیک و مدرنی بدهد. آنها معمولاً با جزئیات جذاب مانند طرح های چاپی، جیب ها یا دکمه ها تزئین شده اند.

خرید لباس پاییزی
خرید کاپشن مردانه

وست یا کت جین پاییزی

لباس های جین یکی از بهترین انتخاب ها برای فصل پاییزی و بهار هستند. این نوع لباس ها یونیسکس بوده و اگر مایل به خرید لباس ست زن و مرد هستید گزینه خوبی برای شما به شمار می آیند. شما میتوانید در قرار های عاشقانه تان از این لباس استفاده کنید و عکس های پاییزی زیبا و جذابی بگیرید.

 

وست یونیسکس
خرید وست جین
کت جین
خرید آنلاین کت جین

هودی های پاییزی

هودی‌ها به دلیل طراحی راحت و مناسب برای فصل پاییز بسیار مورد علاقه قرار گرفته‌اند. آن‌ها معمولاً در هوای خنک پاییزی قابل استفاده هستند و باعث ایجاد یک استایل غیر رسمی و جوان پسند می‌شوند. برای انتخاب هودی، باید به جنس و کیفیت آن توجه کنید. همچنین، باید به تناسب آن با سبک شخصیت خود نیز توجه داشته باشید.

خرید هودی
خرید آنلاین هودی یونیسکس

ست لباس گرم پاییزی

بیشتر افراد در فصول سرد ترجیح میدند در منزل به جای استفاده زیاد از لوازم گرمایشی لباس های گرم به تن کنند. اگر مایل به خرید لباس های گرم برای منزل هستید لینک های زیر را از دست ندهید. همچنین برای ورزش کردن در این فصل نیازمند سویشرت شلوار خواهید بودید که میتوانید از لینک تصویر خرید نمایید.

سویشرت شلوار مردانه
خرید سویشرت شلوار

مانتو یا شومیز پاییزی

اگر علاقه مند به پوشیدن مانتو در این فصل هستید پیشنهاد ما به شما مانتو های جین میباشد شما میتوانید در زیر آنها یک بافت یا پولیور ساده بپوشید و زیبا و گرم بمانید.

خرید مانتو
خرید مانتو جین

تمامی محصولات ذکر شده را میتوانید به صورت مستقیم از تولید پوشاک اندیشه توسط سایت تک فروشی اندیشه به آدرس patanmax.com خریداری کنید و با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

همچنین جهت خرید عمده با بهترین قیمت میتوانید از طریق وبسایت عمده به آدرس andishestyle.com با ما در ارتباط باشید. جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. (09152209821)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *